(For English, please click here)

“…autumn–that season of peculiar and inexhaustible influence on the mind of taste and tenderness–that season which has drawn from every poet worthy of being read some attempt at description, or some lines of feeling.”

(uit: Jane Austen, Persuasion)

Stichting Revérence’s

Return to the Country

De herfst staat bijna voor de deur. Waar kun je dit jaargetij beter vertoeven dan op het betoverende platteland? Het is alweer vier jaar geleden dat de dames van Stichting Revérence het plaatsje Vorden bezochten. Nu is het tijd geworden om terug te keren. De dames zijn door niemand minder dan baron Van Westerholt uitgenodigd om tijdens het jachtseizoen op het pas gerenoveerde kasteel Hackfort te logeren. Ga mee om de laatste glimlach van het jaar op de geelgebruinde bladeren en roestkleurige heggen van dit landgoed in de Achterhoek te bewonderen!

Vrijdag 6 november 2020

19.00 – 20.30    Jachtdiner

Zaterdag 7 november 2020

10.00 – 12.00    Dansworkshop & lunch

12.30 – 16.00    Koetsentocht, slipjacht & klootschieten

19.30 – 24.00    Historisch bal op kasteel Hackfort

Zondag 8 november 2020

11.00 – 12.00    Herfst-ochtendwandeling

13.00 – 14.00    Lunch in de Paardenstal van Hackfort

Kijk hier voor het volledige programma

Goed om te weten:

Alle onderdelen van het programma zijn optioneel. Het is dus mogelijk voor elke activiteit apart een ticket te kopen.

Voor alle onderdelen zijn het aantal kaarten beperkt. Wacht dus niet te lang met de aanschaf van je tickets. Koop ze nu!

Gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Bij te weinig animo behoudt Stichting Revérence de vrijheid om een onderdeel te annuleren. Bij annulering zal het aankoopbedrag worden teruggestort.